I Love You

Au trecut atâtea luni împreună , nu m-aş fi gândit că alături de tine aş putea să simt ceva atât de frumos .

Azi , e ziua noastră . Sau trebuia să fi fost ...

Şti , undeva , cineva se gândeşte la tine şi se bucură de prezenţa ta. Aşa că , atunci când eşti singur , gândeşte-te că există cineva , undeva , care se gândeşte la tine .


Cândva relaţia noastră era singurul lucru care mă făcea să fiu fericită în fiecare secundă . Îmi plăcea relaţia noastră , îmi plăceai tu ...

Eu , nu am ştiut niciodată că e atât de frumos sa regăseşti sentimentul pierdut ; dar nu vruiam să mai îmi scape încă o dată printre degete cel mai de preţ sentiment ...

Era atât de frumos să iubesc şi să cred că sunt iubită !

Dar e mult mai greu să ajungi să fi în plus acolo unde cândva păreai a fi totul ...
Şi uneori , viaţa ne aduce multe necazuri şi ne face să uităm lucrurile cu adevărat importante , aşa că , mai bine ar fi să îţi trăieşti viaţa aşa cum este ea .
Uneori ai nevoie de dragoste , uneori ai nevoie de singurătate , uneori de zi , alteori de noapte , de frig sau de căldură , şi mie îmi place încă să îmi aduc aminte momentele în care aveam nevoie doar unul de celălalt ...


Atât ... Nu ştiu ce să mai scriu . Rămâne să dau la o parte vorbele şi să continui cu faptele . Dar oare mai merita ?!

Orice ar fi sper să te mai simt aproape de mine ... mult timp de acum înainte ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu