Politia Romana

Post scris din punctul de vedere al Ellei si al lui Marijuana V.I.P ...
Politia Romana ?
Politia Romana , asa numitii "gabori" , "zgarda" sau "fazanii" ...
De ce noi , oamenii de rand , trebuie sa respectam acele uniforme , acele haine ?
Noi nu respectam persoanele respective , ci imbracamintea lor .
Nu stiu daca voi ganditi la fel , dar eu , alaturi de Ella , asa vedem lucrurile .
Cum sa respect o persoana care are in plus doar 3 ani de studiu ?
O persoana care ma opreste atunci cand merg sa imi cearta documentele ?
Care imi rupe tigarea sa vada daca aceasta contine doar tutun ?
Care nu ma lasa sa stau linistita la 18:00 , zicandu-mi ca e ora de liniste ?
Care e intre 13:00-16:00 ...

In mai putine cuvinte , pentru ca oricum nu prea am chef sa scriu , dar trebuie neaparat sa lamuresc acest lucru cu oamenii a caror uniforma o respectam , Politia Romana e un grup de oameni cu IQ-ul mai mic decat numarul de il poarta la pantofi , oameni care scriu amenzi ampulea , pentru ca oricum nu stiu sa scrie si nimeni nu le plateste . SIncer , o respect pe Ella , este una dintre cele mai rasiste persoane pe care o cunosc ( contra gaborilor ) , cum se poate observa si din descrierea Politiei Romane de mai sus , care ii apartine .

Esti de aceeasi parere cu noi in privinta acestui subiect ?
Atunci descrie in cateva fraze Politia Romana , intr-un comentariu :) !
La fel cum Politia Romana urineaza pe noi cand ne duc la sectie si asteptam trei ore ca sa ne dea niste foi , sa semnam si gata ,
DE ACEASTA DATA NOI NE PISAM PE POLITIA ROMANA !
Multumim sustinatorilor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu