22 noiembrie 2009
A trecut aproape an de când ne cunoaştem şi în acest an am trecut prin multe împreună .
Astăzi ... astăzi trebuia să fie una din acele zile în care existam doar noi doi , doar eu cu tine , doar tu cu mine ... Trebuia ! Wow ... au trecut atâtea luni , atâtea luni de iubire , atâtea luni de pasiune şi încredere ... Care mai apoi s-au transformat în ură , durere şi sentimente sfâşiate .
Nu ştiu cum dar doar el reuşea să mă facă să mă simt aşa . Nu ştiu ce avea în plus faţă de ceilalţi , dar ceva avea . Era ceva în el care mă împingea să risc , să depăşesc orice obstacol , reuşea să mă facă să râd chiar dacă doar mă suna , doar cu sunetul vocii lui ... Cu braţele deschise şi cu tot atâtea vise eu te aştept încă în viaţa mea .
De multe ori simt că viaţa nu mai are nimic bun să îmi dea , şi în acele momente mă consolează gândul că uneori iubirea nu dispare , ci ea face călătorii care par interminabile , apoi se întoarce ... Mii de întrebări şi resentimente îmi inundă gândul şi inima atunci când văd pozele cu noi ... sau când îţi aud vocea prin difozorul telefonului, din cealaltă parte a oraşului ...
Mă întreb oare , dacă într-o zi mă vei revedea , ţi-ar mai bătea inima vreun pic , măcar pentru o secundă ?!!!
Am înţeles că trebui să păstrez toate amintirile , dar să le transform în aşa fel încât să nu îmi mai provoace durere . De ce nu tre' să le dau uitării ?! Pentru că sunt unele nopţi în care nu se vede luna , nu se văd stelele , mă voi simţi singură , mult prea singură , fără nicio amintire ...
Dacă privesc înapoi o să îmi amintesc ceva ce nu pot avea din nou , în faţă refuz să mă uit , pentru că ce era al meu a trecut deja . Închid ochii , ar trebui să îi deschid doar atunci când voi avea forţa să mă întorc înapoi fără să plâng sau să merg înainte chiar dacă nu ştiu ce voi întâlni ...
Ştiu că nu pot să fug de ceea ce îmi doresc , aşa că mă consolează gândul că poate există încă cea mai mică şansă de a te avea ...
Acum e târziu , încerc să adorm cu tine în gând , dar asta îmi provoacă durere ... Parcă nici ploaia care îmi bate în geam nu vrea să te mai visez în această noapte . Te simt lângă mine , dar nu eşti . Îmi e frig ... pe dinăuntru şi pe dinafară , pentru că tu nu mai eşti demult lângă mine . Şi ce frig ... şi lipsa unor îmbrăţişări , şti ?


________________________________________________
Poţi să faci sex doar din plăcere , dar o îmbrăţişare arată că în adâncul sufletului există sentimente :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu