Vacanţă :)




De când nu aşteptam cu toţii să vină şi vacanţa de iarnă , să scăpăm de şcoală şi de teze ? Să fim relaxaţi ! Astăzi , e prima zi când ninge şi din fericire nu mă duc nici la şcoală . Sunt fericită într-o mare măsură , dar nu în totalitate . Stăteam acum câteva minute pe balcon să fumez o ţigare , admirând fulgii atât de gingaşi . Automat , creieraşul meu începu să deruleze toate amintirile de anul trecut , alături de el , în zăpadă . Îmi dau lacrimile şi acum , de dragul vremurilor bune. Îmi e dor de el , îmi e dor de noi . Dar încerc să trec peste , să nu îmi mai fac rău singură. Nu pot plânge toată viaţa dupa el . De fapt , nu vreau să plâng , sunt o fire puternică şi cei ce plâng pentru trecut , nu au viitor ... Încerc să mă consolez cu nenumăratele "excursii" de care voi avea parte în vacanţa asta , destul de scurtă , ce-i drept . Abia aştept să mă duc la Braşov , Orşova , Piteşti , Bucureşti şi Constanţa . E visul meu de o viaţă să mă duc la mare iarna , să văd valurile alea mult mai mari decât vara , să pot să fumez o ţigare liniştită şi să ţip cât mă ţin plămânii , oricum sunt pe plajă , plaja care vara mă arde , dar şi acum încearcă să mă atragă cu nisipul ei rece şi umed . Şi totuşi , parcă cel mai mult vreau să mă duc la Orşova ,
să bem o ciocolată caldă şi să râdem până când o să facem febră musculară . Orşova ... îmi e pur şi simplu dor să mă mai plimb iarna pe faleza , să mă duc să îmi iau un amărât de pachet de Kent 8 pe care să îl caut în toate magazinele , să ţip pe faleză cu Diana până răguşim ... atâtea amintiri frumoase . Mi-aş dori atât de mult ca toate lucrurile astea să se mai întâmple odată ! Love it !




_________________________________________
P.S. : Într-un fel , ninsoarea asta îmi cam strică planurile , asta dacă drumurile o să fie curând înzăpezite ... Sper să nu .
P.S2. : Dar totuşi o să profit de ocazie azi şi o să îmi dreg plămânii cu nişte chill , cel mai probabil . <3













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu