Fără inspiraţie ...

Wow , da . Ultima noapte de vacanţă, dar mai bine nu ar mai fi fost.Ştiu că astăzi zisesem că probabil o să postez prima parte a noii poveşti, dar multe alte lucruri mă reţinură. Măcar aşa mai căpătai şi eu puţină experienţă, să ştiu în cine să îmi pun încrederea şi în cine nu data viitoare. Cred că o să îmi fac un blog privat, vreau să spun multe, aş scrie zi şi noapte, dar nu pot spune totul aici...Mai nou, cu toate fanele, nu mai pot nici să fumez o ţigare că ele vor ştii câte fumuri am tras.Wooow...
Şi sunt singură că citiţi postarea asta, deci simţiţi-vă, nesimţitelor ! Defapt, oare de ce mă complic atât?
Pentru că îmi pasă de el?Da!
Pentru că speram să mai fie măcar cea mai mică speranţă de mai bine?Da!
Pentru că aş fi făcut orice pentru el?Da!
Dar aceste persoane nu au şi ele viaţa lor de le interesează atât de mult de a mea?Vorba aia : ambiţia mă face să îmi văd de viaţa mea !
Nu ştiu.Îmi e aşa greu zilele astea.Poate are dreptate Subsemnatu' Andre'.Poate am şi eu nevoie de înţelegere, libertate, voinţă, răbdare, siguranţă, sinceritate.Dar de unde le iau pe toate?Dacă ar exista un magazin de unde să cumpărăm sentimente să le dăruim altora ca să ne fie adresate mai târziu nouă ...
Nici nu ştiu de ce dracu scriu asta, dar e foarte târziu, toţi dorm şi simt nevoia să mă descarc.
Dar gata, o să încerc să mă descarc, să îmi schimb prietenii, locurile pe care le frecventez, viaţa, să las toate viciile, totul . Nu sunt aşa cum zic ei, am acel ceva diferit de toate pizdele fiţoase, sunt pur şi simplu eu.O să le demonstrez că nu sunt aşa cum zic ei, o să le arăt ruşinea pe care o să o poarte singuri.Şi poate atunci când el îşi va da seama că nu trebuia să mă piardă va fi prea târziu...şi promit să nu mă mai uit în spate.Cei ce plâng pentru trecut nu au viitor.


P.S.: Vorbesc la perfectul simplu pentru că sunt olteancă, simplă şi perfectă .
P.S2.:Cei din Titulescu,v-aş ruga să nu mă mai contactaţi nici pe mess-hi5-facebook-mobil ( ai mei se ştiu )
P.S3.:Ţin prea mult la el, dar viaţa nu se termină aici
P.S4.:Nu ştiu de ce mai scriu toate P.S.-urile astea
P.S5.:Pentru ăştea de vă futeţi de ce fac : MUIE BĂĂ !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu