Kent Convertibles


Am ajuns ieri să fumez şi eu mult aşteptatele ţigări Kent Convertibles. Dohh...bine că nu mi-am cumpărat eu pachetul,că astfel îl aruncam.Am fumat 4-5 ţigări de nevoie şi atât. Pe toţi i-am auzit că sunt foarte bune, de aici şi curiozitatea mea de a fuma. Dar nu! Nu o să îmi cumpăr niciodată acele ţigări. Au gudron:7 mg, nicotină: 0.6 mg și monoxid de carbon: 8 mg, dar sunt mult prea "slabe". Cel puţin sunt învăţată cu Malboro roşu, Lucky Strike roşu, Davidoff roşu sau Dunhill negru. Şi Kent-ul ăsta nou pare pentru începători, parcă trag aer în plămâni. După ce spargi capsula şi tragi mai mult în speranţa că o să simţi măcar cel mai mic gust de tutun, nu o să obţii altceva decât senzaţia aia dată de la vreo 4-5 gume Airwaves Extreme, deci de căcat! Se duce pe pulă Kent-ul ...
Dar pachetul este genial :x !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu