Chiar dacă a trecut atât de puţin timp de când nu te-am văzut, mie-mi pare o eternitate. Nu ştiu cum să fac să mă gândesc la altceva. Orice aş face, oriunde m-aş duce, orice aş vorbi şi cu oricine, gândul doar la tine îmi stă şi îmi e mult prea greu.
Mai ştii câte zile şi nopţi pierdeam împreună, făcând orice şi cu oricine?! Ne pierdeam serile târzii pe o bancă în părculeţ, amuzându-ne cu tovarăşii, ne durea fix în p#lă de toţi care ne criticau, atât timp cât eram împreună. Când eram unul lângă altul, nimeni nu ne putea strica buna dispoziţie. Şi acum, îmi dau seama cât de greu îmi e fără tine, regretând până la lacrimi toate momentele în care ne certam din lucruri de nimic.
Totuşi, după ce psihicul meu a decăzut total, am un mare sprijin care mă face să mă ridic orice mi s-ar întâmpla, că peste două săptămâni nimeni şi nimic nu o să ne mai poată face să stăm departe unul de altul şi că tot ce numesc "viitor fericit şi tot ce am nevoie" e cu tine.
Thailanda, Jamaica, Olanda, Italia, Belgia, Anglia şi superba America de Sud...ştim că aici vom fi mereu împreună şi FERICIŢI !
Defapt, ce contează mai mult decât să fii fericit? Nimic. Dacă eşti fericit, ai tot: o familie, o situaţie materială stabilă, o persoană pe care o iubeşti şi te iubeşte, deci TOTUL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu