Special ! Prietenie !


E 4:37 dimineata .

Sunt obosita , imi e somn , vreau o tigare , o cafea , micul dejun ...
Dar nu !
Chiar daca mintea mea e inca in lumea viselor , incerc sa ma trezesc , sa revin la realitate .
Si sa ajung pe plaja inainte ca soarele sa ne vesteasca dimineata .

In racoarea diminetii , merg incet catre casa unei prietene .
Uneori se mai indreapta vreo privire asupra mea , raspund cu un zambet timid , cu mainile in buzunar .
Imi continui drumul .

Ce poate fi mai frumos decat un rasarit privit alaturi de cei mai buni prieteni ?
Un aer racoros pe plaja , nisipul umed , marea care pare sa nu se mai termine .
Acestea sunt lucrurile pe care le admiram stam imbratisati toti , pe un sezlog , cu tigarile in mana ...

E deja 7:00 ...
Soarele si-a pus din nou amprenta asupra locului pe care il stapanim , dar racoarea diminetii inca se simte ...
O baie in apa inghetata a marii , rasete isterice , momente de fericire care nu am vrea sa se termine vreodata ...

SI asta e ...
Noi mergem , mergem incet , lasand in spate urmele prieteniei noastre ...

Acum as vrea sa dorm putin . Ma intind pe sezlong , ma asez comod , inchid ochii si imi amintesc toate momentele impreuna cu ei , din ultimele doua veri .
E frumos !
Oricine si-ar dori asemenea prieteni :x !
Si eu sunt mandra ca ii am !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu