Droguri Legale

În caz că micuţul vostru creieraş , al ăstora de cumpără mereu de la Weed-Shop , nu şi-a dat încă seama , drogurile vândute în shop-uri distrug creierul în mod sistematic . Weed-shop-urile , cu oferte promoţionale , sunt pregătite să transforme copii în legume . Multe dintre combinaţiile de plante nu sunt destinate consumului oral . Efectele dezastruoase ale drogurilor legale sunt paralizia , epilepsie , vomă , agresivitate . Deci apucă-te , coaie , de drogurile ilegale . Dacă eşti din Craiova , du-te la Uzzy că ştim toţi ce marfă bună dă . Numeroşi adolescenţi ajung la Urgenţe , intoxicaţi cu căcaturile de fumat din Weed-Shop-uri .
High life ,
Spice Silver, Smoke, Spice Gold, Genie , Insomnia , Magic sunt puţine dintre amestecurile după care se dau în vânt clienţii . Majoritatea amestecurilor au preţuri între 30-60 ron . Ce efecte are un astfel de plic ? Euforie, halucinaţii, tremur necontrolat al mâinilor şi picioarelor, crampe stomacale, vomă, dilatarea pupilelor şi râs necontrolat.
Ştiu cum e cu efectele astea , alea de la chill , de la maria , hash , high smile . Tuturor ne plac . Dar atunci când ajungi să stai ca o legumă în pat , atunci când nu îţi mai poţi vedea prietenii datorită imobilităţii redate de droguri fiecare ne vom da seama răul pe care ni l-am făcut fără să fim obligaţi de cineva .
Recunosc că şi eu încă mai sunt fană a etnobotanicelor , pe când prafurilor am spus STOP demult . Nu îmi e ruşine să zic că fumez iarbă , că am prizat ... Nu îmi e ruşine de ceea ce fac sau am făcut . Şi la adresa celor care o să mă critice , nu consider iarba drog , dar nah ... aşa e numită . Îi zicem şi noi tot "drog" ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu