A trecut atat de mult timp de cand nu te-am mai vazut … de cand nu mai stiu nimic de tine . Si uneori parca e mai bine asa , parca … Pana azi , nu credeam ca inima inca se mai hraneste cu amitirile tale , cu miile de sentimente ; asta pana nu admirai din nou , cu lacrimi in ochi , pozele cu noi doi , doar noi doi ... Dar acum sunt doar simple fotografii , culori puse pe o foaie , simple hartii ...

Acum as vrea sa dau timpul inapoi , sa nu mai fac toate greselile alea dezastruoase , sa te pot avea din nou alaturi . Nu pot sa ma mai mint in continuare ca o sa te am din nou candva , pur si simplu nu mai pot . Nu mai vreau sa fiu un ciob de sticla intr-o lume de cristal , nu mai vreau sa ma simt de gheata in desert .

Adu-ma la viata ....

Te iubesc , pui !


P.S. : Scuzati ca nu sunt puse ă , î , â , ţ , ş , dar este foarte tarziu ... e 3:30 A.M. .

2009 ... Imi e dor de el ... Si sincer , nu stiu de ce am scris postarea asta , nu stiu de ce am facut-o publica , dar de ceva timp , parca il iubesc din ce in ce mai mult , parca vreau sa vorbesc din ce in ce mai mult despre ce a fost intre noi , parca il vreau din nou langa mine iertandu-i toate greselile pe care le-a facut in acele luni ....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu