O amintire

Câte emoţii au rămas acum doar o amintire pe care o ţin strâns în mâini ?!

Câte gesturi au rămas acum doar o amintire pe care nu o să o şterg mâine ?!

E dimineaţă ... doar ce m-am trezit . Nici nu am timp să mă uit la ceas că deja gândul meu e către el . Mă uit la telefon , nu este nici un mesaj , nici un apel nepreluat , dar încă aştept ...

Mă pregătesc să plec , sunt nervoasă , ziua asta deja a început nasol ... Aprind ipod-ul şi prima melodie îmi aminteşte de el , momentele frumoase şi zâmbetul său . Plouă încă încet , dar îmi continui drumul .

În faţa liceului prietenele ştiu deja . Vor să mă liniştească , dar nu am nevoie ... Poate e mai rău acum . Lacrimi în faţa altora , în faţa celor care te asculta , apoi nu te aud ... Eu nu mai pot aşa , nu îmi mai pot controla sentimentele , cad din ce în ce mai jos ... Încerc să mă eliberez de tot , e inutil să mă mint singură dacă mă prăbuşesc în amintiri ... Îi cer ajutor lui Dumnezeu , văd că în jurul meu totul este trist ... Dar acum e târziu , îmi şterg lacrimile , intru în clasă , mă aşez şi scriu pe bancă "îmi lipseşti" ...

Şi câte sunt gesturile cu adevărat importante ? Îmi amintesc 1000 de momente ... Dar totul dispare repede . Tot ceea ce părea serios , acum a rămas doar un joc . Şi acum rămâne acel gust amar pe buze dat de ultimul sărut cu părere de rău ...

Acele săruturi din camera ta care lasă în fiecare zi răni adânci . În adâncul minţii mele este melodia noastră , acele cuvinte sunt închise acolo de câteva zile ... Şi cu fiecare minut care trece acel gol din suflet nu mă lasă să mă relaxez niciodată ...

Şi dacă aş zice că nu îmi lipseşti , aş zice doar o minciună , aş fi falsă cu mine însămi dacă aş zice "doar sex , fără dragoste, nimic nu am făcut cu inima " . Ştii cât îmi lipseşti , iubitule ?!

Dar acum mă pun în patul puţin dezordonat , iau o altă fotografie şi mă întreb "de ce?" ... Câte cuvinte spuse fără rost , spuse prea uşor , de câte ori ai spus "nu" şi de câte ori ai spus "dar..." , dar totul se termină în câteva secunde , nu vreau să îmi mai amintesc atât de multe sentimente luate în pulă ... Eu greşesc mereu , încerc din nou şi iarăşi greşesc , dar inima nu ştiu unde ai pus-o ...

Şi acum în câte cuvinte explic o simplă zi care nu e deloc ok ... Totul e atât de trist , şi dacă şi tu plângi trebuie să ai un motiv ... Iar dacă îţi mai e dor de mine nu ştiu , ştiu doar că te vreau înapoi orice s-ar întampla ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu