Regrete

Uneori cred că aş vrea să am ceva pentru care să lupt
Ceva pentru care să pot să mă arunc,

De la etaj , într-un sevraj , şi să mor fără regrete,
Dar nu ştiu nicio fiinţă să merite sentimente ...


Nu ştiu de ce , dar zilele astea mintea îmi e inundată de cele mai ciudate gânduri , oarecum sadice , care nu mă lasă să dorm , să citesc , să îmi eliberez mintea ... E una din cele mai ciudate senzaţii pe care le-am simţit ... Am mintea goală , dar este plină de gânduri . Inima mea începe să frâneze , sufletul să simtă o durere îngrozitoare . Inima îmi cerşeşte în continuare să te caut , să te găsesc . Dar dacă te găsesc ce se va întampla ? Ce vom face ? Acum aş vrea , sincer , să găsesc un nou început , un nou capitol al vieţii , dar trecutul ne va urma în continuare .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu