Sper că toate persoanele care citesc blogul meu , au măcar cea mai mică legătură cu drogurile , altfel nu văd de ce mai continui să îţi pierzi timpul , lecturănd postările mele "ciudate" .

Aşa coaie . Bă , de vreo 2 zile lucrurile sunt tot mai MAGICe . Mă lasasem vreo şase luni , dar datorită lui Ştefi , am început să trag din nou . ( Iarăşi vă spun că nu îmi pasă dacă chiar un gabor citeste blogul meu , nu îmi pasă dacă aşa ştiu toţi că mă droghez . ) Şi cele mai ciudate lucruri din zilele astea două sunt că nu mai îmi amintesc cât am fumat , ce am tras şi de la cine şi cu cine . Dar nici visele nu le pot exclude dintre lucrurile ciudate ... Cică aveam un plic de CHILL şi unul de MAGIC sub pernă , a venit garda , ca în melodia lu' Nane ( La la la ) , şi mi le-a confiscat ... Băgami-aş pula , în dimineaţa asta mă trezi speriată din cauza visului astuia tâmpit . Şi ieri la fel , doar că , spre deosebire de azi , am căutat in geanta lu' bunică-mea să văd dacă chiar are OCB-uri , aşa cum visasem eu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu