Droguri :) !

Tot ce am făcut la început ... a fost cu cele mai bune intenţii . Dar apoi ... am rămas uimită de trecerea anilor .

Lucrurile au fost grele în acei ani . Ceara se topea în copaci ... Încercam să înving orice obstacol , făcând orice pentru el ... Lumea era foarte ciudată pentru o drogată , atunci ... Şi încă ştiu ce e conceptul schimbării .

Mii de păsări , şi cele mai mici ne adorau ... Totul era frumos . Trăiam împreună în lumina soarelui şi baruri de ciocolată . A venit repede în viaţa mea şi asta mi-a plăcut . Ne-am tăvălit împreună în noroiul iubirii noastre . Eram gata să renunţ , apoi lucrurile au început să se lege ... Şi apoi Pământul a început să se cutremure . Ultimele zile de lumină cu soare au fost un şoc ...
Uneori îl urăsc ... un buchet de flori lângă pat ... dar bucuria noastră murise deja .

Şi acum ? Manu a murit , Ramona e pierdută , el se însănătoşeşte , preţul , apoi dezintoxicarea ...
Lumea era plină de gânduri noi ... Dar nu puteam gândi , nu puteam respira . Îl aşteptam să se întoarcă .
Pentru că însemna totul .... Însemna totul pentru mine ...
Dar nu îl mai vreau ... nu îl mai vreau nici pe el , nici dr
ogurile alea nenorocite . Nu este cale de întoarcere pentru ce a fost cândva între noi . Nu ar mai avea niciun rost să mai acordăm şi a doua şansă , pentru că toţi ştim cât de fragilă este şi cât de repede o poţi pierde .

P.S. Postarea cuprinde replici din unul din filmele mele preferate cu şi despre droguri . De ce ?! Mi se pare un film bun , foarte real , din postura unui dependent .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu