Fără nume ...

A trecut un timp bun de când vreau să scriu postarea asta şi niciodată nu am avut timp îndeajuns ... Sau nu am avut dispoziţia necesară . Şi uite-mă acum , când ar trebui să fiu la meditaţie la matematică , scriind toate dorinţele mele ... reale sau ireale , legale sau mai puţin legale .


Să mă duc în Olanda - Mexic - Brazilia - Jamaica

Mama să îmi lase moştenire o plantaţie de marijuana

Să iau permisul şi să îmi cumpăr motocicleta la vară

Să trăiesc pentru totdeauna

Să pun sentimente doar atunci când trebuie

Să nu mai existe gabori

Să am cea mai bună marfă care există

Să fie deschis non-stop la Weed Shop

Să mă pot da în toate jocurile de la Mirabilandia fără să mai aştept la cozi infinite ...

Să mă căsătoresc în secret , în Hawaii

Să mă mut singură , eventual cu o prietenă , într-un apartament în Bucureşti sau Timişoara

Să nu mă mai doară niciodată nimic

Să plouă cu bani atunci când am nevoie

Să nu mai existe cocalari – ţigani – piţipoance

Să nu mă duc la şcoală , dar să trec anu’ oricum

Să nu mai fie frig

Să nu mai am resentimente

Să am tot ce vreau :)


Cam atât îmi amintesc momentan , dar creieraşul meu nici nu poa' să gândească prea mult ... după toate plicurile de Katana de aseară . Nu mai scrisesem de mult pe blog , dar sincer nu prea mai ştiu despre ce să scriu . Scriu câteva fraze , după le şterg ... O să încerc să mă ocup de blog la fel de mult ca înainte . Totuşi , cam ce şi-ar mai putea dori un adolescent de 16 ani ? Mai mult de atât ?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu