Leapşa :

Am găsit jocul astă la El şi , sincer , chiar îmi place . Constă în înşiruirea lucrurilor pe care le ai pe birou.


O să încep de la stânga la dreapta ( nu pentru că aşa le are şi el , ci pentru că sunt stângace ; şi tot ce fac , pentru mine , începe de la stânga . ) :

- lac de unghii roşu

- monitorul

- un căţeluş de pluş , de la un fost iubit ( şi când zic "iubit" înseamnă că l-am iubit ... )

- web-ul

- o punga de napolitate Joe învelite în ciocolată

- o fotografie cu mine şi fratele meu de când eram mici

- orarul scris pe o coală A4

- o sticlă de apă plată

- suportul pentru pixuri

- scrumiera

- un pachet de ţigări

- telefonul mobil

- telefonul fix ( doar mie îmi poate suna fixu' la 5 şi să-mi zică că au greşit număru')

- 2 brichete albastre

- câteva cărţi

- aparatul digital

- vreo 50 de pliante din Italia

- o rolă de OCB-uri


Am un birou foarte plin , ştiu . Şi majoritatea sunt lucruri nefolositoare , sau pe care le pun pe birou şi uit să le mai iau . Dar totuşi îmi place biroul meu , şi restul camerei , aşa dezordonată . Dacă aş pune toate lucrurile la locul lor , i-aş strica tot farmecul pe care şi-l menţine de ani buni ... Postere pe toţi pereţii , apă plată peste tot şi ambalaje care rămân până când a mea bunică se îndură să îmi ordoneze puţin atmosfera ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu