Partea II

"Hei bună , iubita ."

"Bună bă ."
"Ce faci?Eşti ok?"
"Da.Tu?"
"Şi eu . Hai să urcăm sus..."
M-a luat de mână şi am urcat împreună scările până la etajul doi .
"Ultima camera pe dreapta",îmi spune cu o voce ... hmm , nu ştiu cum să explic tonul cu care mi-a zis asta ...
Mă ridic pe vârfuri , îl sărut timid pe buze . Între timp , am ajuns şi în faţa apartamentului său . Intru . Îmi dau geaca jos şi mă arunc în pat . Mă simţeam ca acasă , mă comportam ca şi când aş fi fost acasă .
"Iubitu' , vino şi tu încoa'."
"Stai puţin că vin ... "
După câteva secunde de linişte , apare el . Mă atinge cu toată tandreţea pe care o stăpâneşte . Pun capul pe pieptul lui ... începem să vorbim despre orice ... despre ce s-a întâmplat , despre ce se va întâmpla , despre orice căcat . În acele momente eram doar noi , doar noi doi , doar povestea noastră . Şi , dacă stau să mă gândesc mai bine , nu suntem de foarte mult timp împreună , dar parcă suntem făcuţi unul pentru altul , parcă am trăit toată viaţa împreună ...
Uneori mintea îmi e străbătută de anumite gânduri care îmi fac rău , foarte rău . Şi sincer , nu ştiu de ce continui să accept să îmi treacă prin gând aceste lucruri ...
"Te iubesc , bă ! " ...
Suntem doar de două luni împreună şi acum , îi zic din adâncul sufletului că îl iubesc , îi spun tot ce simt fără cea mai mică ruşine , fără să mă feresc de el ... pentru că pur şi simplu îl iubesc .
Aş vrea să pot sta pentru totdeauna aşa , alături de el , simţindu-i inima care bate din ce în ce mai tare , sărutându-i corpul cu buzele mele fine ... El e al meu şi ideea asta sunt sigură că îmi va rămâne pentru mult timp imprimată în minte .
"E târziu , iubitu'.."
"Vrei deja să pleci ?"
Ne petrecuserăm întreaga zi împreună , fără a ne da seama cât de repede a trecut timpul .
"Da.Trebuie să plec..."
Cu un zâmbet trist , plec spre casă , în speranţa că şi mâine va fi o zi la fel de frumoasă pentru noi doi . Ies din blocul lui , iar la ieşirea din bloc ... Gabi .
"Hei , păpuşă , nu mă mai bagi în seamă ?"
"Lasă-mă , mă . Iar eşti mort de beat"
"Taci , târfo!"
Mă trage violent de mână către maşina în care se afla cel mai bun prieten al său ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu