Partea 1

În spatele unei imagini dure , a unei voinţe de fier se poate ascunde totuşi un suflet bun , o inimă care oferă multe sentimente .


E o dimineaţă târzie ... Deschid ochii şi mă uit la telefon în speranţa că poate m-a sunat şi el de aseară .
Aşa e : „2 Apeluri nepreluate : Matteo” . Cum dracului am făcut de nu am auzit telefonul ?! Dar în fine , nu mai contează . Sunt prea nerăbdătoare să îi aud din nou vocea aşa că apelez eu .
Cu o voce somnoroasă îmi răspunde :
"Da."
"Ce faci , bă ? Sunt Alexa."
"Da , da , da , ştiu . Am numărul tău salvat . Dormeam . Tu?"
"Eu...şi eu cam la fel . Acum mă trezi şi mă gândeam să te sun că văzui apelurile."
"Aaa , te-am sunat aseară când mă duceam acasă că am fost in Arcade."
"Iauzi...Hai că te las să dormi . Mă suni când te trezeşti."
"Nu , nu , nu . Stai puţin . Azi ne vedem?"
"Da . Pe la ce oră ?”
"Când poţi .”

"O să te sun . Te pup . Pa.”

"Şi eu . Pa-pa.”


Îmi pare cel mai sensibil , sentimental , cea mai bună persoană pe care am cunoscut-o vreodată .
Şi astăzi nu prea am chef să mă duc la şcoală . Vreau doar să stau cu el , să fim doar noi doi . Îl sun din nou şi îi zic ce am de gând să fac azi .
"Atunci poţi să vi la mine . Sunt singur şi aşa putem să vorbim liniştiţi d-ale noastre fără să ne întrerupă cineva ."
Accept invitaţia la el acasă . Îmi dă adresa .
"Într-o oră ajung . Cam aşa . "
"Ok , iubita . Te aştept."
"Vorbim după . Pa . "
"Pa-pa."

Într-o oră trebuie să ajung la el ... Îmi fac un duş rapid , mă îmbrac repede , părul , machiajul şi sunt gata .
"Taxi Elegant . Bună ziua . "
"Bună ziua . Un taxi la K9 , în 1 Mai ."
"Sara pentru K9 , Sara pentru K9 ."
"126 în 2-3 minute."
"126 în 2-3 minute , domnişoară . Să coborâţi ."
"Mulţumesc.La revedere."
"La revedere . O zi bună."
Şi sigur va fi o zi bună . Doar o să fiu cu el . În timp ce eu îmi fac planuri pentru minunata zi , taxiul e deja în faţa blocului . Cobor . Mă urc în taxi :
"În Lăpuş în spate la Căminul 10 . "
"Ok."

Gata . Uite-mă în faţa blocului lui . Mă sfiesc să sun la interfon , dar totuşi o fac . Deschide fără a ezita ... intru în scara blocului şi îi aud paşii , care coboară de la etajul 2 , către mine ...


Va urma :) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu