Partea III

"Urcă-n maşină."
Îmi e teamă . Nu ştiu e ar trebui să fac , dar în niciun caz să ţip sau ceva de genu'.Urc în maşină . Îl cunosc mult prea bine pe Gabi , mai bine fac ce îmi zice , nu vreau să se întâmple ceva mai rău ... "Ce dracului mai vrei , omule , acum?"
"Vezi cum vorbeşti . Ce vreau?Să ne împăcăm vreau . "
"Şi crezi că dacă te comporţi aşa o să mă împac cu tine?"
"Vei fi nevoită , dacă vrei să fi bine şi tu şi iubitul tău cel scump..."
"Şi ce rezolvi ?"
"Măcar ştiu că nu stă nici el cu tine , nici eu ."
"Ce mentalitate de om prost ai."
"Da' taci . Te fute bine sau de ce stai cu el?"
"În final ... ce îţi pasă ţie?!"
Şi atunci mi-a dat o palmă "de m-a întors" . De multe ori m-a agresat verbal sau fizic , dar niciodată nu am avut curajul de a spune ceva vreunui prieten sau de a declara ceva poliţiei ... oricum poliţia română doarme ...

Hei,hei,hei ... Am mers cu maşina câteva blocuri distanţă de scara lui Matteo . Prietenul lui Gabi , parchează maşina , scoate cheile din contact , plecând la o plimbare şi lăsându-ne singuri . Îmi aprind o ţigare fără să întreb dacă se fumează sau nu .
"Lasă-mă , mă . "
Gabi începe să devină insistent cu atingerile lui intime ...
"Tu n-auzi mă să mă laşi ?!"
"Hai , hai că parcă ţie nu ţi-ar place ."
"Nu . Stau cu Matteo , nu cu tine . "
"Şi parcă nu l-ai înşela."
"Tu te înşeli amarnic , scumpule..."
"Şi mie îmi ziceai că nu mă înşeli. "
"Tu ai fost prost . D-aia te-am înşelat . "
"Ce simţ al umorului ai . "
"Cum zici tu , coiţă."
"Dar tu ce pula mea ... Cine dracu mă sună , mă ?!!!"
Mult prea ocupat cu căutarea telefonului care suna în disperare , profit de ocazie şi fug ... Îmi încerc norocul şi de data asta . Ce o fi ... o fi .
În câteva secunde sunt în blocului lui Matteo , urc scările în fugă , sub strigătele isterice a le nemernicului ăluia .
"Matteo , deschide , sunt eu . "
"Stai o secundă . "
"Hai repede că e Gabi " ... îmi deschide uşa speriat .
"Hai . Ce ai , pui ?"
Îl iau în
braţe şi încep să plâng . Singurele gânduri care îmi inundă mintea sunt cele de acum câţiva ani când am fost ... violată . Printre suspine , îi şoptesc , strângându-l în braţe ... :
"Era Gabi jos ... mă aştepta cu maşina ."
"Aşa şi ? Fuseşi cu el de când plecaşi de la mine?"
"Da ... adică nu . Te iubesc , pui !"
"Calmează-te , iubita . Şi eu te iubesc . Stai liniştită ... o să vorbim când te calmezi despre asta .. "
"Bine ."
"Noaptea asta o să rămâi la mine ."
"Nu pot ..."
"Ba da . Îi sun eu pe ai tăi . "
"Ok , pui ."

Ne aşezăm în pat . Tot acel timp mă ţine strâns în braţe , încercând să înţeleagă ce s-a întâmplat şi să mă calmeze . Poate că asta e ultima speranţă din sufletul meu că totul alături de el va fi mai bine şi că voi uita trecutul . Încerc totuşi să îi explic .
"Deci ... când am ieşit de la tine din bloc era Gabi şi mă trase de mână până la maşină , pe care o parcă la câteva blocuri distanţă . Şi ... pula mea ... începu să mă pipăie , să ... băgami-aş pula-n mă-sa !"
"Gabi ăla cu care ai stat demult ?"
"Da , da . Ăla . După îşi căuta telefonu' şi atunci deschisei uşa la maşină şi fugi ... "
"Cât noroc ai , puiule ... "
"Să zicem ... "
"De ce "să zicem" ? Îţi imaginezi ce se întâmpla dacă era uşa închisă la bloc ."
"Mai bine să nu îmi imaginez . "
"Şi hai , iubita . Bine că nu se întâmplă ceva mai grav . "
"Dar poate s-a întâmplat în trecut ... "


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu