Partea IV
Se uita ciudat la mine . Până acum nu a ştiut nimic . Nu i-am zis nimic , îmi era frică să nu îşi schimbe părerea despre mine sau să ne despărţim . Dar poate e mai bine aşa , măcar să pot vorbi cu cineva despre asta , să nu mai ţin în mine tot ce mi-a făcut acel jeg de om .

"Am fost ... violată ... acum şase ani " ... îmi dau lacrimile , dar continui să îi spun .
"Uhh...şi de ce nu mi-ai zis până acum ?"
"Îmi era frică să nu îţi schimbi părerea despre mine sau să nu ne despărţim !"
"Cum să mă despart de tine dintr-o chestie ca asta?!"
"Nu ştiu ... "
"Din contră ... Îmi poţi povesti sau ... ?"
"Nu îmi place să vorbesc despre asta ..."
"Te cred."
"Adică eşti prima persoană cu care vorbesc ..."
"Păi şi ai tăi?"
"Nu ştiu . Mama nu m-ar fi crezut ."
"Şi preferi ca acel tip să facă asta şi altora ?"
"Nu , nu face . Dar e deajuns să îl văd eu în fiecare zi ..."
"Stă pe acolo , pe lângă tine ?"
"Nu . Mai rău . Stă cu mine în casă ... doar e tatăl meu vitreg ... "
După fraza asta chiar a rămas fără cuvinte , parcă i-a mâncat pisica limba . Era linişte. Singurul lucru care futea liniştea aia deplină era zgomotul făcut de respiraţia mea "întreruptă" de lacrimile care păreau a nu se mai opri ... Nu mai era nevoie de cuvinte.Încerc să dau uitării pe moment şi să profit de clipele cu el ...
"Bă , eu vreau să dorm . "
"Ok , pui . Şi eu sunt destul de obosit."
Mă ridic din pat.Îmi dau hainele jos ... Nu de alta , doar pentru a dormi mai comod .
"Ce faci , iubita?"
"Nimic,dar nu pot să dorm îmbracată . "
"Îmi place să mă ţină cineva în braţe aşa . "
"Pitica mea . Nu mai plânge , bă . Cu mine o să fie totul bine ."
"Sper ."
Îi simt mână rece care îmi sfieşte corpul , apoi mii de fiori îmi inundă corpul . Mă întorc cu faţa spre el...
"Uite ce e ..."
"Chiar trebuia să strici tu momentul ?" , îl întreb râzând ...
"Vruiam să îţi zic că eu nu stau , ca Gabi , cu tine doar să te fut ... "
"Cum să nu te iubesc eu pe tine ?! Stai liniştit , pui . Niciodată nu m-am gândit la asta ."
Era prima noapte la el ... prima noapte de dragoste , dar nu ultima ... prima dată când cineva nu mă folosea drept o păpuşă gonflabilă , prima dată când simţeam că cineva mă iubeşte , iar acel sentiment era reciproc .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu