Dependenţa - sevraj

dependenţă - Dacă în postările celelalte am vorbit despre droguri în adevăratul sens al cuvântului , acum ar trebui să explic , pentru mulţi , că şi tutunul e un drog . Chiar dacă este legal , tutunul este un drog ca şi drogurile ilegale , amândouă provocând dependenţă într-un timp foarte scurt . Dependenţa nu e chiar la fel de puternică , dar conţine substanţe cancerigene . Deci , majoritatea suntem dependenţi de ceva legal sau mai puţin legal ...
Chiar şi eu ...
Coaie , mă trezi în dimineaţa asta fără ţigări , nu am o ţigare , jumătate de ţigare , nu am de unde să trag un fum şi simt că înebunesc .
sevraj - Zilele trecute m-a mai băgat şi Andrei într-un sevraj de îmi smulgeam părul ... Aş fi făcut orice pentru o liniuţă , pupilele mi se dilataseră . De multe ori aş fi dat orice ca să am câteva sute de lei vechi să mă duc la Uzzy sau la Shop să îmi cumpăr un plic . Dar am zis că o să mă las de droguri şi aşa o să fie .
Şi da ! si dependenţa de tutun provoacă sevraj !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu