E deja 11:58 dimineaţa . Wow ... cât de mult am dormit .
Şi de ce am dormit atât de mult ? Datorită aşa zisului bal , care de aseară nu îmi amintesc unde e . Dar cui îi pasă , bă ?! E mult prea magică lumea asta .
Ce dacă nu l-am văzut pe Guess Who ?
Ce dacă nu am stat cu toţi fanii să aprindem jointul la primele note ale melodiei "Flori ilegale"?
Ce dacă nu am strigat "Legalizaţi iarba" cu alte sute de drogaţi ?
Nu îmi pasă , cel puţin nu în starea asta .
Încă vreau să mă simt bine de aseară .

Şi frateee , astăzi trebuie să mă duc la şcoală şi nu am chef ... sau mai bine zis nu sunt incă în stare ...
Da ştiu , am fost praf toţi aseară , dar îmi era dor de o seară aşa ...
Ce vrei , mă ?!Nu-mi mai amintesc nimic , dar ştiu că a fost frumos
=))

________________

"Memories" to be continued...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu