Partea IX

"Unde pula me..." şi nici nu apuc să termin ceea ce am de zis pentru că sunt întreruptă din nou de Vane ...

"Taci , mă . Fă linişte . "

"Ce am păţit ? Unde sunt ? "
"La spital ... ţi-a venit rău după drogurile alea şi alcool ... "
"Woow..."
"L-am sunat şi pe Matteo să îi zic . "

"..."

"O să ajungă repede ."
"Mai bine nu ar veni , în pula mea ."

"Taci mă . Acum o să lămureşti şi cu el . O să te simţi mai bine . "
"Daaa... e ca şi cum ar trebui să trec din iad în rai ... "
"Hai dracu că doar nu s-a sfârşit lumea ."
"E ba nu "
Mă ia în braţe spunându-mi că o să fie totul bine . Între timp vine şi Matteo ...
"Băgami-aş pula !"
"Vrei să plec ?"

"Nu , nu . Scuză-mă."

"Hai că eu vă las să vorbiţi . Alex , dacă ai nevoie de ceva mă suni ."

"Da. Stai liniştită că o să te sun eu dacă e ceva . "
"Ok , Matteo . O să fiu în sala de aşteptare . "
"Mersi , Vane . "
Parcă totul începe să fie aşa cum vreau ... adică eu chiar vreau să mă împac cu Matteo , chiar îl iubesc . Deh , vorba aia "îl iubesc , dar prostul nu îşi dă seama". Şi totuşi îmi e teamă de ceva . Îmi e teamă să nu mă dezamăgească şi a doua oară .

Pentru a nu ştiu câta oară îmi trec prin minte toate planurile pe care ni le făcuserăm împreună şi am acel sentiment ciudat , neştiind ce să aleg : inima îl vrea pe el , pe când mintea îmi cere să îl îndepărtez .

"
Îmi pare rău pentru cum m-am comportat acum câteva zile . Eşti la spital doar din cauza mea . "
"Nu . Am şi eu partea mea de vină ."
"În fine . Ai tăi au aflat că eşti la spital?"
"Nu . Nu a sunat-o nimeni pe bunica mea şi acum le zisei să nu o sune . Oricum peste două zile o să mă externeze . "
"Păi şi ce dracu' îi zici ?"
"Că am fost la nişte petreceri ."
"Ahahaha ... "
"Nu mai pot , frate , în pula mea . Simt că îmi explodează capul şi că totul se mişcă mai repede decât vreau eu . "
"Dacă ai fi .. "
"Auzi , nu te apuca să îmi ţi predici că nu am chef . Mai bine du-te şi cheam-o pe Vane ."
"Bine." şi iese din salonul în care eram internată cu ochii în pământ , aproape inundaţi de lacrimi , îndreptându-se către sala de aşteptare.
"Hei Vane , te cheamă Alex."
"Stai că vin ."
"Hai că eu plec . Ne mai auzim ."
"Stai mă aşa , cum să pleci ?!Nu mai vi la ea?!"
"Nu.Nu vrea ca eu să stau acolo ... "
"Ba da . Hai "
"Nu , Vane ! Nu vin . Oricum e vina mea pentru tot ce s-a întâmplat . Nu vrea să fiu în preajma ei , nu o să mai fiu . "
"De ce v-aţi despărţit dacă şi tu ţii la ea?"
"Am nevoie de puţin timp liber..."întorcându-i spatele şi mergând lent pe coridoarele aglomerate şi mari ale spitalului ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu