Partea VIII

Indignată , dezamăgită şi plângând intru în casă , îndreptându-mă direct spre camera mea , dar nu pot trece fără să fiu observată de privirile atente ale mamei ...
"Ce păţişi , Alexa ?"
"Nimic , lasă-mă . Mă duc în camera mea ."
"Stai . Vino puţin ."
"Nu!"
"Atunci o să vin eu ..."
Intru în cameră , mă trântesc în pat şi las lacrimile să curgă şiroaie ... Mama .
"Ce ai , Alex ?"
"Nimic , mamă ."
"Te certaşi cu Matteo ?"
"Da . Bou' dracu'."
"Eu ţi-am zis să ai grijă , să nu pui atâtea sentimente ..."
"Dar după cât de bine se comporta cu mine nu credeam că o să ne mai despărţim vreodată ..."
"Aşa sunt toţi , micuţa mea . "
"Nu te mai comporta cu mine ca şi când aş fi un copilaş de 3-4 ani !"
"Bine , bine . Hai că te las . "
"Mersi . Pa ."
O mie de gânduri îmi inundă mintea şi nu ştiu ce să mai fac . Cu el ştiu sigur că nu voi mai fi niciodată alături ... dacă nu a mers acum , nu va merge niciodată .
Gânduri care încă mă fac să tremur , gânduri sinucigaşe sau simplele amintiri alături de el mă fac să îmi doresc ca viaţa mea să se termine aici .

E deja 4:50 după-amiaza ... o să mă duc să fac o plimbare pe la teatru , vreun bar , ceva ... Decid să merg pe jos , în speranţa că aşa mă voi mai calma şi eu puţin . Mersul meu lent şi oarecum temător mi se pare că atrage privirile tuturor celor care mă înconjurau , la fel ca atunci când eram cu el . Singurul lucru pe care nu mi-l pot scoate din cap e : cum pot să îl iubesc în continuare atât de mult ?!
În fine , încerc să mă gândesc la altceva , nu vreau să îmi fac mai mult rău singură , aşa că grăbesc pasul spre peluză , în spate la teatru .
"Ce faci , femeie ? Nu te mai vezi , nu te mai auzi ..."
"Ehhh...am avut şi eu treburile mele . "
"Nu-mi zi că te-ai apucat din nou de droguri ?!!!"

Alexa : Droguri ... dacă aş începe să mă droghez din nou aş reuşi să nu mă mai gândesc atât de mult la Matteo şi la tot ce a fost în alea 7 luni . Şi nu , nu îmi pasă că îmi fac rău singură ...

Cosmin : Omfg , sper să nu se fi apucat şi ea de prostiile astea . Ştie foarte bine cât i-a luat data trecută să se lase ... E chiar o fată super ok .

"Nu , nu . Stai liniştit că nu mă mai droghez , dar idee îmi surâde prea mult ."
"Nu te apuca iarăşi ."
"De ce , mă ?"
"Sfat prietenesc."
"Da' lăsaţi-mă , vere , în pula mea , să fac ce vreau !"
"Du-te mă şi bagă chimicale d-alea în tine atunci . "
"Da , mă duc . Nu vezi că mă îndrept către weed ?"

"Bună , Cristi ."
"Bună , bună ."
"Dă şi mie unu de Magic "
"0.5?"
"Da.Mersi."
Ies cu zâmbetul pe buze din magazinul de vise şi mă îndrept către scara de bloc în care mi-am petrecut mult timp înainte de a fi împreună cu Matteo . Scot buletinul , vărs tot praful pe el şi îmi fac nişte liniuţe generoase ... Nici nu apuc să le trag bine că deja antibioticele pe care le luam cu vodka aia şi ceva de tras şi-au făcut efectul . O sun pe Vane.
"Vane, sunt în blocu' ăla unde stăteam noi anu' trecut . Îmi e cam rău ."
"Vin imediat ." şi am lăsat telefonul să cadă pe scările de ciment ...
La doar după câteva minute , se aude uşa de la scara blocului . E Vane .
"Ce păţişi , mă ?"
"Nimic ."
"Cum nimic ? Tu ştii cum arăţi ?!"
"Cui îi pasă ?!Fă-mi ceva să îmi revin şi hai să mergem ."
"Nu eşti normală."
"Aaa , aşteaptă-mă puţin aici " , îi zic amintindu-mi că mai am bani şi mai pot cumpăra o sticlă . Vane mă aşteaptă . Ies din bloc şi merg cât de repede pot până la cel mai apropiat magazin .
"O sticlă de JD . Mulţumesc ."
....
"Vane , uite ce cumpărai ."
"Dă sticla . "
"Nu îţi dau nimic ."
"Dă , femeie , sticla că ajungi la spital . "
"Păi asta vreau ."
În timp ce mă certam cu Vane , mi s-a făcut rău , avea dreptate . Şi de acolo efectiv mi s-a tăiat filmu' . Îmi amintesc doar că am căzut jos şi am auzit sticla cum s-a distrus în mii de bucăţele , mai apoi trezindu-mă la spital ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu