Dacă aş fi preşedinte ...


Bă, uneori mă mai duce gându' pe la Cheloo şi la versurile alea de zice el că ar face autostradă suspendată peste Bucureşti ... Şi încep să mă gândesc ce aş face eu dacă aş fi preşedinte :


-aş face weed-urile non-stop
-aş ieftini marfa şi aş face-o legală
-aş face să se vândă OCB-uri şi în secţia de poliţie
-aş face un locuri speciale unde oamenii pot consuma etnobotanice
-aş face Chitare un bar de lux
-aş da foc la toţi gaborii care au dat amenzi d-ampulea
-aş concedia toţi gaborii care mi-au dat amendă atunci când nu eram preşedinte
-aş face ca autobuzele să meargă non-stop
-aş planta chill şi marijuana în toate spaţiile verzi din Craiova .

Cam atât îmi amintesc momentan .
Voi ce a-ţi face dacă a-ţi fi preşedinţi ?!


____________________

Ce facem mă ?! Filmăm sau ... rulăm şi noi ceva ?! <3

2 comentarii: