Uneori mă apucă anumite momente destul de nasole , aş zice eu ... Încep să derulez în minte tot ce s-a întâmplat cândva , toate momentele care aş fi vrut să nu se termine niciodată .
Şi uite câteva lucruri pe care le-aş mai face de mii de ori , fără să îmi pese de consecinţe sau de altceva :

-aş fuma H în cantităţi industriale , aşa cum făceam odată ...
-aş sta toată ziua închisă în cameră cu câteva jointuri
-aş merge 15 km pentru a lua marfă şi foiţe
-aş cere brichetă la gabori că nu aş avea cu ce să aprind "ţigarea"
-aş cumpară hamburger şi aş pleca fără să plătesc
-aş mai sta pe teatru sau Chitare până dimineaţa cu toţi care umblau anul trecut pe acolo
-m-aş duce zilnic la weed , ca să îl văd "pe ăla bun"

Pur şi simplu îmi e prea dor de toate lucrurile astea . A trecut mult timp de când nu am mai făcut ceva din ce am zis mai sus ... Chiar îmi e dor .. :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu