Partea X

În salon : ...

"De ce nu ai vrut să mai rămână şi el?"
"Nu.Mai mult rău îmi face şi ştii cât ţin eu la el ."
"Mda..."
"Unde se duse?"
"Nu ştiu . Nu îmi zise nimic."
Încep să plâng isteric şi să îmi zic că singurul lucru pe care îl vreau înapoi e el .
"Cât pula mea o să mai stau în spitalu' ăsta tâmpit?"
"Azi şi mâine."
"Cât ziseş..Bună ziua ."
"Bună ziua , doamna doctor."
"Bună , fetelor ."
"Când mă externaţi?"
"Păi tocmai acum vruiam să îţi spun că nu ai nimic . Ai avut un atac de panică , ai băut prea mult , dar nimic grav . Trebuie doar să nu mai bei . "
"Da,da,da.Şi mă externaţi acum?"
"Da."
"Uhhh...hai."
"Stai încet , să îţi scot toate acele astea."
"Haiii..."
Şi am ieşit pe poarta spitalului oarecum fericită , fericită că scăpasem de acel infern , dar tristă ştiind în ce lume m-am întors ... Parcă tot timpul petrecut în spital , am fost absentă în lumea asta . Ce pula mea mi-au făcut ăia ? În fine , cui îi pasă , Vane s-a dus acasă , eu mă îndrept spre magazin , unde găseşti cea mai bună marfă ...

"Bună , Alex . "
"Bună . Ce-ţi dau ?"
"2 de magic şi 1 de katana ."
"Vezi să nu ajungi iarăşi la spital ."
"Tu de unde dracu ai mai aflat ?!"
"A trecut Matteo să îmi zică ..."
"Ahh ... ok . Stai chill . "
Ies din magazin cu zâmbetul pe buze şi atenţia îmi e atrasă de el ... Un tip înalt , care se tot joacă cu pierc-ul pe care îl deţine în buză şi care intră fără să se ferească în Weed-Shop . Wooow ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu