Fără titlu


Pur şi simplu mă fut în iubirea ta , în toate sentimentele care zici că există , dar pe care nu le arăţi absolut deloc , în toată atenţia şi grija care mă sufocă şi în curând o să mă omoare , o să te facă să mă pierzi şi tocmai când va fi prea târziu îţi vei da seama de toate greşelile ireversibile pe care le-ai făcut în tot acest timp , sub pretextul că îmi vrei binele .
Te urăsc , pur şi simplu te urăsc din adâncul inimii , cu toate forţele şi toate sentimentele care crezi că ţi le adresez de fapt nu există . Nu mai există nimic de când mi-ai învadat lumea de cristal în care trăiam , minţindu-mă că o să îmi oferi una mai bună . Mi-ai luat tot ce aveam mai bun , mai preţios şi ar trebui să îţi dai seama că peste asta nu voi trece aşa uşor. TE URĂSC !!!

___________

Nu este adresată unei persoane anume această postare , ci mai multora . Nu începeţi să ghiciţi pentru că oricum nu contează .
P.S. : Sevraj .

Un comentariu: