Partea XVIII


"Ce mai vrei , Cristi?"

"Stai puţin."
"Ai zis că nu vrei să te laşi , pe când eu da . Vreau să o iau de la capăt , să încep o altă viaţă chiar dacă am doar 17 ani ... "
"Înţeleg . Dar nu mă pot lăsa singur ..."
"Ok . Hai la mine . E târziu ."
Ne îndreptăm cu un mers agale spre casă , unde ne aşteaptă o noapte lungăăă şi probabil cel mai aprig sevraj .
"Hai intră . Simte-te ca acasă . "
"Nici aşa . Mersi ." , îmi spune râzând şi pe un ton jos .
"Bei ceva ?"
"Dacă dai..."
"Ia , ţine . Pune-ţi cât vrei şi dă-mi şi mie ţigările."
"Ţine."
"Şi apropo , scuze , dar chiar nu ştiu cum să mă comport cu oaspeţii."
"Stai chill."
"Nu mai vorbi cu "chill" că îmi faci poftă.Dar hai , imaginează-ţi că nu eşti musafir !"
Bem liniştiţi alcoolul turnat mai devreme abundent în pahare , sting cea de-a nu ştiu câta ţigare şi mă întind în patul moale şi încăpător unde îl invit şi pe el . Stăm îmbrăţişaţi sub un cearceaf mai alb de o mie de ori ca marfa pe care o trăgeam pe nas cu atâta plăcere.
"O să vezi că o să fie bine ..."
"O să fie."
"Da.Fără droguri !"
"Ok , iubita . "
"Cum ... mi-ai zis ?!"
"Te deranjează ?"
"Nu ... doar că nu mă aşteptam să îmi zici vredată aşa ."
"Dacă am anumite vicii nu înseamnă că nu pot iubi."
"Wow ... "




END !

________________________


P.S. : Aveam intenţia ca să scriu mult mai multe capitole la această poveste , dar de un timp bun nu mai am imaginaţie , timp , chef , buna-dispoziţie ... nimic . Chiar dacă am zis că va avea aproximativ 50 capitole această poveste , uite că am ajuns abia la capitolul 17 . Probabil o să scriu o altă poveste peste ceva timp , care cu siguranţă va avea mult mai multe capitole şi tema principală nu vor mai fi drogurile .


P.S.2 : Las următoarele 33 de capitole la imaginaţia cititorilor !
By Andre' =)
Bye !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu