Partea XI

Uhhh...parcă îmi taie respiraţia tonul privirii pe care o îndreaptă asupra mea .

"Hei,tipu' cu pierc în buză ..."
"Da..."
"Ai să îmi dai şi mie o foiţă ?"
Şi îi admir toate mişcările în timp ce scoate rola de OCB-uri şi îmi întinde să-mi iau cât am nevoie .
"Ia.."
Rupe-ţi cât vrei ."
"Mersi."
"N-ai pentru ce
."
Ba
g foiţa în buzunar , îl salut şi îi mai mulţumesc încă odată politicos .
"Auzi , da' ai treabă acum ?"
"Nu.Mă duc să fumez.De ce?"

"Păi , dacă nu trebuie să mai fumezi cu cineva , de ce nu vi cu mine ?!"
Deja începe ca să îmi placă din ce în ce mai mult tipul ăsta pe care nici măcar nu ştiu cum îl cheamă , dar nu asta contează . Plecăm amândoi din faţa weed-ului spre ... spre undeva . Nu ştiu şi nici nu am de gând să îl deranjez în timp ce îmi vorbeşte foarte calm .
"E ok dacă mergem în spate la Agronomie ?"
"Da,da.Mergem unde vrei.Oricum mie îmi e indiferent . "
"Aşa indiferentă eşti mereu ?"
"Da,adică nu,în relaţii sunt chiar foarte sensibilă . "
"Iauzi ... "

"Mda ... "
"Hai,hai.Sus cu moralu'."
"Nu pot..."
"Ce te-a făcut să devi aşa tristă?Doar dacă vrei să îmi zici .. "
"Iubitul meu . Adică fostul meu iubit ... Na plicu' meu şi rulează-l primu'."
"Mersi.Păi ?"
"Nu ştiu,bă.Doar ce ieşi înainte din spital din cauza drogurilor şi alcoolului ..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu