Partea XII


"Probabil prea sensibilă."

"Da...în fine . Nu mai contează . "
"Cum zici tu.Ştii să faci filtru?"
"Da."
"Ţine.Apropo,cum ţi se zice?"
"Alexa.Ţie?Ah...vezi că nu îl fac în formă de M."
"Ok.Fă-l cum vrei .Cristi."
Îi dau filtrul , rulează , lipeşte , aprinde , tragem , dar se mai stinge şi-l aprindem până nu ne mai prindem , vorba lu' Guess Who . Plecăm amândoi euforici din spatele Facultăţii de Agronomie , în lumea noastră ... Singurele lucruri care mai contează în momente ca astea sunt foiţele , marfa , un filtru , puţin tutun , un buletin şi noi . Da , pe noi doi ne-am înscris în categoria lucrurilor , nu a fiinţelor . Oricum drogurile ne-au transformat în nişte roboţi .
"Da' prietena ta unde e?"
"Nu am."
"Uhh...e ceva."
"Mda.În starea asta puţine fete mă acceptă."
"Asta e.Puţini ne acceptă pe toţi.Singuri am ales să ne construim propria lume."
"Da,ai dreptate."
"Da' tu de ce te-ai apucat de droguri?"
"Din curiozitate."
"..."
"Ştiu,e prostesc,dar nu pot să mă mai las.Şi eşti prima persoană căreia îi recunosc asta."
"Nu e deloc prostesc,acum nimic nu mai e prostesc...De cât timp consumi?"
"De 4 ani."
"Ani de vechime..."
"Mda."
"Hai vere , în pula mea , unde dracu e zâmbetul pe care înainte vruiai să îl vezi ?"
"Uite-l .Hai,unde mergem?"
"Hai pe teatru."
"Poate ne ia garda,da' cui îi pasă ?!Hai ."
Gândul îmi stă doar la tipul de lângă mine ... ăăă,Cristi ... la marfa mea din buzunar şi la a lui . Mi se pare că mersul nostru legănat spre teatru atrage toate privirile , ne simţim suspecţi ... Teatrul este împânzit de gabori ca de fiecare dată şi nu le este prea greu să ne observe , la cât de bine ne cunosc pe amândoi , cel puţin pe mine ...
"Garda , garda .. "
"Bună ziua."
"Bună ziua,domnu' agent ?"
"'neaţa.Staţi să trag iarba-n piept şi ne tirăm."
"Ooo,Cristi.Numai de tine dau,mă?!"
"Ştiu că vă place de mine , dar nu mă mai luaţi aşa des .. "
"Hai la secţie."
"De ce?" întreb cu o voce de copil nevinovat ..
"Consumaţi şi deţineţi etnobotanice."
"Mai mult botanice decât etno."
"Domnişoară , vă rog să încetaţi cu glumele."
"Da' am şi eu un nume, nu "domnişoară"."
"Urcaţi în logan."
"Vezi bă ,Cristi,de ce nu mă urc eu nici în taxi logan?"
"Da..Nu vă supăraţi , putem să fumăm ?"
"Nu.Intru în sevraj ... eu fumez ."
Şi Cristi îşi aprinde ţigarea în timp ce gaborul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu