Partea XIII


Şi Cristi îşi aprinde ţigarea rulată mai devreme.Chill,e doar tutun...
Vorba aia , săracu' gabor se uita ca curca-n creci.Ce să îi faci nebunului..?!
Nu comentează nimic şi îi zice colegului din stânga să ne ducă mai repede la secţie. Ehh...parcă ar fi prima dată când ajungem la secţie.
"Hai copii , că ştiţi unde să vă duceţi ."
"Bineînţeles,don' gabor.Suntem d-ai casei acum."
Hmmm...sunt multe lucruri pe care le facem de obicei în secţie.De ce să nu mă distrez şi acum , când sunt cu Cristi ?!

"Bă,Cristi,ştii melodia aia de la Specii cu bilele , cu pula mea?"
"Da."

"Hai."
Şi la acel cuvânt, în toată secţia răsună vocile noastre răguşite, probabil de la tutun, care ţipăm cât putem, trâind momentele :

Da' o să ajungi procuror sau senator

Şi o să mă bagi la puşcărie pentru 2 bile.Mori!
2 bile ori 2 ani jumate
Ca să vezi cât costă, coaie, un strop de libertate

Bine ai venit jos !
Pe unde stai la cozi,
Pe unde tragi intravenos,
Pe unde totul e jegos,
Pe unde simti ca nu mai poţi !

"Hai gata,băieţi.",ni se adresează un gabor cu faţă de alcoolic.
"Dar vi se pare că sunt eu băiat ?"

"Vorba vine."

"De unde , don' gabor?!"
Okkkk , oamenii ăştia nu cred că vor să ne mai ia vreodată pe mine şi pe Cristi împreună . Suntem de vreo 10 minute în secţie şi deja sunt terorizaţi psihic.

"Hai ziceţi adresa."
"K9 , în 1Mai , dar dacă veniţi să ştiţi că nu vă deschid."

"Sunteţi obligată."

"Nu vreau.Veţi avea o tentativă de a sparge o uşă blindată dacă mă cautaţi.Şi uşor să nu vă bag la pedofilie, don' gabor."
"Şi tu,Cristi?"
"Credeam că îmi ştiţi ultima adresă."
"O ştim.Dar credeam că te-ai mutat."
"Păi să ştiţi că eu dau bani pe droguri, nu primesc.De unde atâţia bani să mă mut?!"
"Actele de identitate."

"L-am lăsat acasă cu ceva de tras pe el că nu am putut să trag tot înainte să plec."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu