Partea XIV

De multe ori ne gândim că ar fi mai bine să lăsăm în urmă anumite lucruri şi îmtâmplări , să nu ne mai gândim niciodată la ce a fost atunci pentru a nu ne face rău singuri ...
În fine , nu cred că îmi face rău să mă gândesc la toate dăţile în care m-a luat poliţia , dar nu mai contează . Nu am nici eu, nici Cristi atâta timp de pierdut .
"Hai mă , dă-i în morţii lor de gabori."
"Mare căcat o amendă."
"Hai în blocu' ăla din gang de la Under că e deschis."
"Dar trecem şi pe la weed să mai luăm ceva."
"Ok,pitico!"
Ufff...în timp ce ne îndreptăm spre weed mă gândesc deja la lucrurile pe care le-am făcut împreună . Doar ce ne-am cunoscut şi deja am fost împreună la poliţie , am fumat împreună , o vom face din nou peste câteva minute şi ne gândim la o scară de bloc deschisă şi din care să nu ne dea toţi bătrânii afară . Dar nu contează asta ... el e mult mai important acum . E atât de ... diferit faţă de ceilalţi , mă acceptă aşa cum sunt şi mă înţelege ... probabil pentru că şi el e la fel ca mine .

"Mi se pare ciudat..."
"Ce ţi se mai pare ciudat,ciudato?"
"Uhhh...tocmai vruiam să spun că mi se pare ciudat faptu' că tu mă accepţi aşa ... Nu te-ai enervat deloc la secţie , nu îţi e ruşine să ieşi cu o drogată pe stradă."
"Pentru că în fond , asta suntem amândoi ."
"Mda..."
Şi lasă jointul abia rulat jos,lângă picioarele noastre,luându-mă în braţe aşa cum nu a mai făcut-o nimeni niciodată . Acum lucrurile îmi par din ce în ce mai ciudate;pe tipul ăsta îl ador şi nu îmi vine să cred că mă mai pot îndrăgosti aşa repede după tot ce s-a întâmplat cu Matteo ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu