Partea XV


Mă ia în braţe aşa cum nu a mai făcut-o nimeni niciodată până acum...cui îi pasă că e un drogat?!E totuşi atât de tantru şi sensibil, în plus, dacă e să "o luăm" aşa, nu contează că unu e alcoolic, altul drogat sau "fustangiu" pentru că undeva în adâncul inimii toţi avem măcar cel mai mic sentiment care iese la iveală oricât de mult am încerca noi să îl ascundem .

Încerc să mă abţin de la pofta nemăsurată de a-l săruta, în timp ce se joacă, cu buzele uscate de la ultimul joint, pe gâtul meu dezvelit ... E atât de mare tentaţia ! Şi mă abţin , mă abţin , dar gata , nu mai pot !
Îmi strecor uşor mâna pe ceafa lui, apropiindu-l de mine ...
"Eşti genul de persoană pe care o vreau demult." , îi şoptesc la ureche .
Nu ştiu, în final parcă îmi trece şi pofta de fumat, şi de tras ... Mă simt oarecum ciudat, vinovată, dar acum chiar nu am de ce ... Sunt cu el şi fac asta pentru că pur şi simplu e o atracţie fizică mult prea mare . Acum nu îmi mai stă gândul nici la Matteo, ci doar la noi , la mine şi Cristi ... Sunt bine acum, cu el.
Ne sărutăm pasional ... într-o scară de bloc ?! Wtf ?! Mda...într-o scară de bloc . În fine, parcă adrenalina e mai crescută decât restul celorlalte dăţi.O fi pur şi simplul efect al drogurilor astea nenorocite sau suspansul că cineva poate apărea oricând ?! Dar ăsta e probabil ultimul lucru de care îmi pasă acum . Şi sărută al dracului de bine. Îi las mână tremurândă să îmi deschidă fiecare nasture al cămăşii pe care o purtam şi las miile de gânduri să îmi inunde mintea ...
"Ştii ... mereu am vrut să văd cum e să faci sex după ce tragi pe nas ..."
"Hei , domnişoara Apropo ... "

"Nu mă mai lua la bâzăăă !"
"Lipsită de orice complex vrei sex, nu combinaţii,
După o pastilă EX vrei sex, nu complicaţii,
LSD pe limbă ..."
"Ehee...ce-aş mai vrea ."

Şi nici nu apuc să termin bine ce am de zis, că mă apucă din şolduri strâns , întrebându-mă ce aş mai vrea.Cu o voce destul de timidă, îi spun aproape fiecare gând pervers care îmi bântuie mintea ... Şi după încă câteva liniuţe trase "între o bârfă şi alta" , nu e greu să satisfaci asemenea dorinţe.Creierul meu bolnav, de această dată a procesat mult mai repede informaţiile, ajungând la concluzia că nu o să regret niciodată dacă o să fac sex cu el ... Cui îi pasă că îl cunosc de foarte puţin timp ?! Îmi place prea mult !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu