Partea XVI

Îl las să facă ceea ce vrea cu propriul meu trup , să mă sărute , să mă atingă ... Nu vreau să îl întrerup , îl las să facă asta , ştie ce face , ştie să mă excite aşa cum nu o făcea nici Matteo . O lacrimă îmi curge pe obraz , prelingându-se spre bărbie şi căzând pe tenul lui îmbătrânit mult prea devreme.
"Ce-ai de plângi?"
"Nimic.Nu mă lua în seamă ."
"Cum să nu te iau în seamă , bă ?"
"Simplu.Lasă-mă."
"Dacă nu vruiai puteai să îmi zici!"
"Dar vreau . Vreau asta mai mult decât o liniuţă din cea mai pură marfă când sunt în cel mai aprig sevraj ."
"Şi de ce plângi atunci?"
"Nu ştiu ... adică lasă , uită asta."
"Zi-mi."
"Tu nu vezi , mă ? Pur şi simplu îmi vine să plâng când mă văd aici , aşa."
"?"
"Nu vezi cum am ajuns , mă ? Nu ne vezi că nu putem să trăim fără droguri ?"
"Dar drogurile nu au nicio legătură de data asta."
"În fine ... suntem într-o scară de bloc , euforici amândoi , făcând sex .Sau bine , aproape. Mă simt ca o curvă , omule. Nu mai pot ." îi zic acest cuvinte din adâncul sufletului , cu ochii plini de lacrimi pentru că de această dată chiar simt că totul se năruie în jurul meu ...O voce se aude din partea cealaltă a uşii scării de bloc în care ne cuibăriserăm :
"Păi chiar eşti o curvă , curvo!" . Uşa se deschide încet şi îl zăresc pe Gabi , care întră în bloc braţ la braţ cu o piţipoancă de o mie de ori mai infectă decât drogurile noastre şi toate seringile la un loc . Mă ridic de pe scara pe care stăteam de ceva timp , lipindu-i o palmă aşa cum nu am mai făcut-o niciodată . Dar acum mă simt în siguranţă , sunt cu Cristi şi mă simt protejată , chiar dacă nu este chiar aşa .
"Hai iubitule,las-o de curvă.La ce etaj stai?"
"La 3,dragă.Urcă că o să te ajung şi eu ."
"Ok,iubitule." îi spune pervers şi îl linge scurt pe lobul urechii , acolo se excită cel mai mult , ştiu prea bine asta .
"Toate pe care le iei de pe centură le consideri iubitele tale?"
"De pe centură te-am luat pe tine şi nu te-am considerat niciodată mai mult de o târfă." , aruncă chiştocul ţigării din care abia ce trăsese ultimul fum la picioarele mele în semn de scârbă .
"Să nu îţi dai seama prea târziu de greşelile prea mari şi ireversibile." ... îi strig în timp ce urcă scările grăbit către iubita sa care îl aşteaptă în faţa apartamentului .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu