Partea XVII


"Tu îl vezi , mă , cum se comportă cu mine?"
"Hai vino-ncoa' . Cine e?"
"Unul de am stat mai demult cu el ..."
"Stai liniştită,drogată mică."
"Hahaha...iubesc genul tău ciudat de a fi!". Încerc să şterg din minte toate clipele cu Gabi şi toate cuvintele urâte pe care mi le-a adresat în tot acest timp . M-a avut şi nu a ştiut să mă preţuiască . Nu contează că eram eu drogată , alcoolică sau nu ştiu cum , şi eu am inimă , sentimente , suflet şi nu o să le mai las călcate vreodată în picioare ! Nici de Gabi , Matteo sau mai ştiu eu cine . Şi totuşi cu unele lucruri are dreptate . De multe ori zic acele cuvinte MAGICe şi anume că o să mă las de aceste substanţe care mă omoară încet , plăcut , dar în acelaşi timp dureros şi sigur . Atunci când m-am despărţit de Matteo , mi-am propus singură să am ori cea mai bună viaţă ori cea mai depravată , ori să continui cu drogurile ori să mă las . Şi e una din cele mai grele decizii din care o să fiu nevoită să aleg vreodată ; asta nu sub pretextul că nu aş ştii ce cale vreau să urmez , dar şi să mă las şi să continui să mă droghez e la fel de greu ...
"Bă , gata , hai să ne lăsăm !"
"Ce mă?"
"Hai mă , ridică-te . Hai să ne lăsăm ! " îi spun hotărâtă în timp ce mă ridic de pe aceeaşi scară prăfuită şi rece de beton pe care stătusem şi înainte de a veni Gabi şi îl trag de mână puternic .
"Te laşi tu !"
"Hai bă să ne lăsăm amândoi ! Nu te gândeşti că tot pentru noi e mai bine ?"
"Eu nu vreau să mă las."
"Nu poţi , nu că nu vrei !"
"E da . Hai să te văd pe tine cum ai de gând să te laşi ."
"O să ne mai întâlnim . Pa." , şi la aceste cuvinte îl sărut scurt , dar pasional , pe buze şi ies din acel bloc . Am de gând să mă las . Nu contează că o să trebuiască să mă închid în casă sau să nu mai iau legătura cu niciun prieten sau cunoştinţă . Vreau o altă viaţă , lipsită de alcool , droguri şi grija banilor că nu o să am să îmi iau marfă mâine , acceptând toate consecinţele !
"Hei , Alex , stai ! " ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu